.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو همایش اصلاح‌طلبان با یک تماس تلفنی

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به اینکه قرار بر این بود پیش‌همایش اصلاح‌طلبان در روز جمعه برگزار شود، گفت: ظاهراً طی تماس با مسئولین برگزار‌کننده همایش اعلام کرده‌اند که همایش برگزار نشود و دلیل خاصی هم برای این منظور اعلام نکرده‌اند.

احمد حکیمی‌پور افزود: این مسئله در حالی است که تشکل‌ها و جبهه‌های اصول‌گرایی به راحتی همایش برگزار می‌کنند و مانعی هم برای برگزاری همایش‌هایشان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری همایش همیشه یکی از دغدغه‌های اصلاح‌طلبان بوده است، تصریح کرد: اگر در کشور عدالت، قانون و فرصت برابر برای همه جریان‌های سیاسی که در چهار چوب نظام فعالیت می‌کنند وجود داشته باشد این تبعیض برای چیست؟

حکیمی‌پور با اشاره به اینکه همه احزاب و تشکل‌هایی که قصد برگزاری همایش را داشته‌اند از سوی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز فعالیت دارند، گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این باره جلسه‌ای را تشکیل داده تا بررسی شود که آیا اصلاح‌طلبان در چهارچوب قانون اساسی اجازه فعالیت دارند یا خیر؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بعد از انتخابات ۸۸ تاکنون حتی اجازه برگزاری همایش مجمع عمومی به اصلاح‌طلبان داده نشده است و این مسئله باعث دل‌سردی اعضا و کسانی خواهد شد که به این طیف دل‌بستگی دارند.

حکیمی‌پور با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نه فعالیت زیرزمینی دارند نه غیرقانونی عمل می‌کنند و نه حتی چیزی برای پنهان کردن دارند، گفت: با جلوگیری از برگزاری همایش این طیف، تفاوت‌های فاحش در رعایت بی‌طرفی اجرای قانون در بین طیف‌ها مشخص می‌شود.

وی در پایان گفت: اصلاح‌طلبان این‌گونه برخورد‌ها را ناشی از برخوردهای جناحی می‌بینند زیرا هیچ‌گاه خود نظام برای زیرمجموعه‌های خود در چهارچوب قانون تبعیضی قایل نخواهد شد./ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 28 مهر 1390
درسته که باید فضای آزادی در سراسر این مملکت موج بزنه ولی بهتره که مسئولان مواظب بعضی از تحرکات و جلسات این چنینی باشند که دوباره اون فاجعه فتنه 88 پیش نیاد.پیشگیری خیلی بهتر از درمان میتونه باشه
م علوی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.